Замовлення № 1322 от 13.01.2014 01:04:16 перейменоване в Замовлення покупця за наявності товара № 26 від 13 січня 2014 р.
Після отримання скоригованого замовлення на mail, чекав так само як з ін. інтернет магазинів коли все таки хтось зателефонує, зробить уточнення, що все по замовленні є в наявності і можна здійснити оплату. Так і не дочекавшись телефонного дзвінка все таки наважився зробити оплату на другий день, Оплатив 14.01.2014 о 14:33:58 одразу повідомив про сплату на mail та смс на моб. тел. так як небув упевнений що все гаразд з моїм замовленням, два дні ніякої реакції, 16.01.2014 знову відправив на info@shurup.od.ua повідомлення з квитанцією про сплату рахунка, знову ніякої відповіді, навіть повідомлення про запевнення про оплату не говорячи вже про ТТН яку я з ін сайтів отримував на протязі години, двох. Вирішив зателефонувати зясувати що і як з моїм замовленням. Телефонуючи на номери які вказані в контактах, тільки з третьої спроби підняв (так було зрозуміло) менеджер - який запевнив, що все гаразд замовлення формується і коли його повністю укомлектують відправлять, хоча замовлення вже до сплати було скориговане за товаром який був в наявності і на моє розуміння після цього все повинно бути в наявності. Більше того, в кабінеті на сайті станом на 18.01.2014 навіть через чотири доби після оплати вказано - ваше замовлення не оплачено, це як розуміти ???
З плюсів - ціна. Вагомим аргументом також є вибір на сайті, але з таким відношенням до своїх клієнтів треба щось робити, бо так далеко не заїхати...
Читаючи попередній коментар, думаю чекати на моє замовлення потрібно буде ще не одну добу.
Щиро бажаю адміністрації магазину, налагодити швидку, а отже успішну торгівлю.
Після отримання скоригованого замовлення на mail, чекав так само як з ін. інтернет магазинів коли все таки хтось зателефонує, зробить уточнення, що все по замовленні є в наявності і можна здійснити оплату. Так і не дочекавшись телефонного дзвінка все таки наважився зробити оплату на другий день, Оплатив 14.01.2014 о 14:33:58 одразу повідомив про сплату на mail та смс на моб. тел. так як небув упевнений що все гаразд з моїм замовленням, два дні ніякої реакції, 16.01.2014 знову відправив на info@shurup.od.ua повідомлення з квитанцією про сплату рахунка, знову ніякої відповіді, навіть повідомлення про запевнення про оплату не говорячи вже про ТТН яку я з ін сайтів отримував на протязі години, двох. Вирішив зателефонувати зясувати що і як з моїм замовленням. Телефонуючи на номери які вказані в контактах, тільки з третьої спроби підняв (так було зрозуміло) менеджер - який запевнив, що все гаразд замовлення формується і коли його повністю укомлектують відправлять, хоча замовлення вже до сплати було скориговане за товаром який був в наявності і на моє розуміння після цього все повинно бути в наявності. Більше того, в кабінеті на сайті станом на 18.01.2014 навіть через чотири доби після оплати вказано - ваше замовлення не оплачено, це як розуміти ???
З плюсів - ціна. Вагомим аргументом також є вибір на сайті, але з таким відношенням до своїх клієнтів треба щось робити, бо так далеко не заїхати...
Читаючи попередній коментар, думаю чекати на моє замовлення потрібно буде ще не одну добу.
Щиро бажаю адміністрації магазину, налагодити швидку, а отже успішну торгівлю.
